• BIST 9339.59
  • Altın 4289.235
  • Dolar 39.5276
  • Euro 45.4501
  • İstanbul 19 °C
  • Diyarbakır 19 °C
  • Ankara 15 °C
  • İzmir 23 °C
  • Berlin 18 °C

Kemal Burkay'dan ilkehaber'e haksızlık!

Kemal Burkay'dan ilkehaber'e haksızlık!
Kürt siyasetçi Kemal Burkay, ilkehaber'in yayınladığı 'Kemal Burkay'ın 'Federasyon' istemi devam ediyor mu?' haberine cevap verdi.

Bugün kime sorarsanız sorun, Türkiye'deki en temel sorun olarak size 'Kürt sorunu'nu adres gösterir. Bu konuda her gün yüzlerce makale ve yorum okuyor, saatlerce TV izliyoruz... Peki bunu neden yapıyoruz? Çünkü biz bu konuya duyarlıyız ve bu sorunun çözümünü talep eden bir yerde duruyoruz...

Ziyaretçilerimiz bilir, biz ilkehaber olarak bu konuda üslubu korumak kaydıyla Kürt siyasetinin tüm aktörlerine sayfalarımızı açıyor, makalelerini yayınlıyor ve kimseye sansür uygulamıyoruz. Bunu yaparken birilerini memnun etme ya da karalama gibi bir amacımız asla yoktur.

Bu bağlamda ilkehaber olarak 11 Mart 2012'de "Kemal Burkay'ın 'Federasyon' istemi devam ediyor mu?" başlıklı bir video-haber yayınladık. Bu haberimiz üzerine sayın Burkay, 13 Mart 2012'de "Abant Toplantısı, çözüm önerileri ve basmakalıp bir lakırdı üzerine" başlıklı bir yazı yazdı.

Sayın Burkay bu yazısında ilkehaber'den "Adını vermeye gerek görmediğim site" diye bahsederken yazısının tamamını bu habere ayırmayı ihmal etmemiş...

Sayın Burkay bununla da yetinmemiş bizlere, "bana karşı önyargılı, ülkeye dönmüş olmamdan rahatsız olanlar", "demagojiyi meslek haline getirenler", "yeminli karşıtlarım", "ehli fitne", "BDP’ye yardakçılık yapanlar" gibi ithamlarda bulunmuş.

İlke haber olarak iki yazıyı da okuyucularımızın dikkatine sunuyoruz? İlke haber bu ithamları hak edecek ne yapmış. Karar okuyucuların…

Peki İlke haber bu ithamlar karşısında sessiz mi kalacak, hayır asla… Sayın Burkay’a geniş cevabımız YARIN İlkehaber’de olacak.

HABERİMİZ
35939


KEMAL BURKAY'IN CEVABI
35940

35941

35942

35943

  • Yorumlar 38
  • Facebook Yorumları
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış
    ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    • sinan15 Mart 2012 Perşembe 14:05bir kedim bile yok

      kemal burkay kurt hareketine yoneltigi olumsuz elestirilerin, daha dogrusu karalamalarin butun ozelikleri kendisi ortaya koyuyor. bu kisi 30 yillik avrupa macerasinda kurt halkinin siyasal kazanimlari icin ne yapmistir once bunu somut olarak ortaya koysun. ikincisi devlet kurt sorununda tikanmistir. bu sorunu kendi lehine omrunu uzatmak icin kemal burkay gibileri devreye sokmustur .

      Yanıtla (0) (0)
    • orhan15 Mart 2012 Perşembe 14:48adam haklı

      burada kemal burkayı haklı buluyorum.. çünkü kendimde şahit olmuşum mecliste bdp li millet vekilleri kürsüde açık açık özerklik istiyoruz dediklerine şahit olmuşum... adama haksızlık etmeyin lütfen adım gibi eminim kemal burkay ne bdp nin nede akp nin yardakçılığı yapıyor.. keşke diğer kürt siyasetçilerde kemal burkay kadar cesaretli olsalar ama nerde... maalesef kck nın emrinde yani kack ne istiyorsa onlarda o doğrultuda siyaset yapıyorlar..

      Yanıtla (0) (0)
    • Bawer15 Mart 2012 Perşembe 14:25Burkay -Federsyon

      sayin ilkhaber sitesi, sayin Burkay'in söz konusu makalesini bende okudum. Sizin sitenize yönelik bir elestiri olarak algilamadim. Benim anladigim malum cevre veya siteler PKK ve yandas medyasina yöneliktir. Sizin sayin Burkay'in elestirisini üzerinize almaniza anlam veremedim. saygilar.

      Yanıtla (0) (0)
    • Salih15 Mart 2012 Perşembe 14:35Kavak

      Cevabınız ne olur bilemem ama, sayın Kemal Burkay haklı. KCK gerekçesiyle yargılamaları "demokratik özerklik" istemine bağlayıp konuyu farklılaştırıyorsunuz. Hatta öyle olduğunu bildiğiniz halde. Adamlar mecliste bile rahatça "demokratik özerklik" dedikleri şeyi savunabiliyor. Kemal Burkay'ın size yönelik eleştirileri doğru.

      Yanıtla (0) (0)
    • Serhat Köylü15 Mart 2012 Perşembe 14:41Görevini Yapıyor

      Daha önce de yazmıştım. Kemal Burkay kendisine verilen görevi layıkıyla yerine getiriyor.

      Yanıtla (0) (0)
    • derya15 Mart 2012 Perşembe 14:56sorular ve cavaplar

      İlke haberin sorduğu soruda Burkayın verdiği cevapta kamuoyunda tartışlması gereken konular. Bu nedenle ilke habere ve Burkaya teşekkür ediyorum. Hatta keşke bu konular daha geniş çaplı tartışılabilse. kafalardaki bir çok karanlık ve gereksiz sorular cevap bulur.

      Yanıtla (0) (0)
    • remezan15 Mart 2012 Perşembe 14:59abartı

      sayın burkay ilke haberi haftalardır takip ediyorum.kürt sorunu noktasında keşke butun haber siteleri ilke haber gibi davransaydı.
      ama maalesef kemal burkay herkesi kusurlu kendini ise kusursuz zan ediyor.
      kimse senin vatan dönmne karşı değil.ama senin geldiğinden beri devletin kürtler içerisndeki ayağı olmya çalışman kürt toplmunu bu kadar kızdırıyor.
      kck tutuklamalrını insanlara silahını bırak legal siyaset yap diyen zihniyet yapyor.
      kürt toplumu da buna çok te

      Yanıtla (0) (0)
    • Özgür Devrim15 Mart 2012 Perşembe 15:06hakettiniz

      vallahi hic kimse kusura bakmasin arkadaslar. ilke haber olarak burkayin bu hakaretvari yaklasimlarini hakettiniz. neden derseniz: cünkü kemal burkayin, kimler tarafindan karsilanip kime reklam yapildigini bildiginiz halde, israrla ilke haber olarak kemal burkayi birakmadiniz. Deyim yerindeyse onu koruyup kolladiniz. hal böyle oluncada, burkay aci zehirini sizede siringa etti. gecmis olsun.

      Yanıtla (0) (0)
    • Murat15 Mart 2012 Perşembe 15:17ah burkay ahhh

      İlke haberin, ilkeli haberleri burkaya dokundu. o isetemez böyle çok sesliliği, demokrasiyi özgürlüğü... o başka bir haber sitesi arıyor.

      Yanıtla (0) (0)
    • Ferz15 Mart 2012 Perşembe 15:21Kemal Burkay yaptı yine yapacağını ...

      Kemal Burkay Kürde dair olan herşeye karşı... nirvanaya ulaşmış.

      Yanıtla (0) (0)
    • abdullah akdemir15 Mart 2012 Perşembe 16:16......

      K.Burkay hakkında yazmış olduğum yorumları hep sildiniz. Tabiri caizse onu korudunuz.

      Yanıtla (0) (0)
    • Hamiyet Çelebi15 Mart 2012 Perşembe 15:28Ya gazetecilik Ya siyasetçilik

      Gazeteciliğin temel prensiplerinden biridir tarafsız olmak. Olgu ve olayları haberleştirmek istiyorsanız ya olduğu gibi verirsiniz ya da siyasi bakışınıza göre, hayat felsefenize göre yorumlayarak verirsiniz. İkisi de bana göre mübah. Mekruh olan habercilik yapmak adına siyasi felsefenizi empoze etmektir... Bana göre bu haberde de siyasi yaklaşımın bir yorumuyla haber yapma anlayışı sergilenmiştir. Karar sizin: Ya gazetecilik yaparsınız biz de sizi öyle kabul ederiz,

      Yanıtla (0) (0)
    • Medya terazi15 Mart 2012 Perşembe 16:50Yanlız kahraman

      Burkayi bir kürd kahramanıdır,Kahramanlığını kürd kurum ve kuruluşlarına saldırı dili ile meşrulaştırmaya çalışarak içi boş federasyonuna sarılmaya devam ediyor,devlette biliyorki yalnız adamın ..bağımsız kürdistanı.. bile savunması boş bir hayaldır.

      Yanıtla (0) (0)
    • newroz15 Mart 2012 Perşembe 16:24huylu huyundan...

      Niye bu kadar derİn eTtinizki bu meseleyi.. ve sayin siyasetci yazar kurd aydını bilmeniz ve tanimaniz gerekirdi.sayin burkayin anlayisi polimiktir. bunu cok sever bunada herkesi dahil etmeyi cok iyi becerir....

      Yanıtla (0) (0)
    • abdullah akdemir15 Mart 2012 Perşembe 16:56yorumları neden kırparak yayınlıyorsunuz?

      yorumları ya kırpmayın ya da yayınlamayın.Bu kadar emek harcayım özenle yazdığım yorumu neden kırpıyorsunuz? K.Burkay'a hakaret da etmiyorum. Eleştiri hakkımı kullanıyorum. Kemal BURKAY 30 yıl yurt dışında hayatını devam ettirirken dava arkadaşları ve kürt siyasetçileri cezaevlerinde canlarında oldular. Bu zat ne yaptı?

      Not: Sayın yorumcu, sizin için eleştiri hakkı dediğiniz bazı cümleler, bizim için hakaret olabiliyor... Biz ise bu yorumları yayınlamıyoruz... dilerseniz diğer yorumlarınızı da isteğinize bağlı olarak silebiliriz...

      Yanıtla (0) (0)
    • botanlı15 Mart 2012 Perşembe 17:21serhıldan_73

      Şahısları muhatab almayın.. ilkehaber gerçekten gerçekleri yazıyor. tüm çalışanlara selam...

      Yanıtla (0) (0)
    • ahmet15 Mart 2012 Perşembe 17:59Doğru ve tarafsız habercilik

      ben bu siteyi hemen hemen her gün okurum.herkesin düşüncesini yayınlıyor ve bunuda canı gönülden yapıyor.Burkayın geldiğinden beri neler yptığı ve söyledikleri ortada.kendisi yeminli karşıtlık diyor ve elime silah almadım diyor.Aslında bunu da doğru söylemiyor.

      Yanıtla (0) (0)
    • Barış Gelecekse15 Mart 2012 Perşembe 18:28Böl-Parçala-Yut

      Şimdi Kemal Burkay çok güzel fikirler söylemekle birlikte ve özgürlük noktasında BDP cenahını eleştirmekle birlikte kendileride malesef dikkat ederseniz Kürtlere çalışan her kesime laf yetiştirmeye çalışıyor. Sonu hayra alamet değil. Aslında gelmesine sevinmiştim. Ama İlkehaber gibi ilkeli ve haberleri ile çok faydalı olan bir siteyi bu kadar acımasızca eleştirmesine kızdım. İlkehaberde yanlış yapabilir. Ama bu kadar hakarete gerek yok!

      Yanıtla (0) (0)
    • Azad polat15 Mart 2012 Perşembe 18:36Ne zamana kadar

      Kürtler Hadinden fazla bedel ödediler.

      Kemal Abinin düsüncelerinden herkes korkuyor

      Bedel vermemis diyor Birileri Ne yapsin kemal abi ömrünü kürt halkinin kurtulus mücadelesine adadi halada adamis durumda .Ne zamana kadar kürt ler bedel ödeyecek yeter artik .

      Yanıtla (0) (0)
    • Sedat kaya15 Mart 2012 Perşembe 18:46Bosverin

      Basliktaki gibi bosverin. siz cidiye aliyosunuz. ona kurt siyasetci denildiginde kahroluyorum.

      Yanıtla (0) (0)
    • ÖZGÜRLÜKÇÜ15 Mart 2012 Perşembe 19:31Kemal Burkay

      sizin yazınıza bakılırsa sanki BDP'liler (içi boş) demokratik özerklik istemlerini dile getiremezken. Kemal Burkay federasyonu rahatça konuşabilmektedi gibi bir anlam çıkmaktadır bunun hiç de böyle olmadığı açıktır.Burkay bu konuda çok haklı.

      Yanıtla (0) (0)
    • ahmet kacmaz15 Mart 2012 Perşembe 18:55Iyi taktik!!!

      Sizin utanarak yaslanmaya cali$tiginiz PKK nin demokratik özerklik istemini ( ki ne ucube oldugu belli degil) Burkayin 40 yildir Federasyon istemi kar$isinda $a$ami kaldiniz? PKK liler gibi direk küfür edemeyip, milletin kafasinda soru i$areti yaratacak yalan dolan heberlerle burkay ile polemige girip hem pkk liler gibi küfür etmis olacaksiniz, hemde burkay ile tartisdiginizdan dolayi millet ilke haberi de ciddi bir haber sitesi sanacak! iyi bir oyun.

      Yanıtla (0) (0)
    • Hayri Korkmaz15 Mart 2012 Perşembe 19:38DEMOGOJIK BASLIK

      Degerli ilkehaber, bende sizleri surekli takip ederim ve sn. BURKAY in ulkeye donusu ve simdiye kadar verdigi demecleri ile ilgili objektif bir cizgi izlediginizi gordum. Mamafi, soz konusu haberi okudugumda, bende sarsildim, cunku haberin basligi, iceriginin yansitmaktan oldukca uzakti. Belki bir gazetecilik teknigi kullanmak istediniz, bilemem. Ama basligin sn. BURKAY´in soylemlerini yanlis anlamaya itecegi ve yanlis, objektif olmayan yorumlara neden olacagi acikti. Kaldiki, mansetler ilk izl

      Not: Sayın yorumcu, Sayın Burkay yazısında hem bizim haberi kullanıp makalesini onun üstüne kurgulamakta hem de bizden bahsederken isim verme gereği bile duymadab 'bir site' diye bahsetmesinden kaynaklı ' bu site ilkehaber.... ' başlığı ile sitenin adı hatırlatılması yapılmıştır.

      Yanıtla (0) (0)
    • müfreze15 Mart 2012 Perşembe 20:02kemal burkay haklı bence.

      kemal burkayın yazısını okudum, abanttaki konuşmasını da dinledim. ilkehaberdeki haberi de okudum. sonu olarak ilkehaber in kendine ders çıkarması gerektiğini düşünüyorum. geçmişte pkknin burkay camiasına ve diğer kürt oluşumlarına yaptığı haksızlıkları görmezden gelerek bir yere varamazsınız.

      Yanıtla (0) (0)
    • salih15 Mart 2012 Perşembe 21:43kaya

      verdiğiniz sayfa linki sayesinde burkaycı oldum imi .tabi ilke haber için yazdıklarına katılmıyorum ama .kültürel özerklik hakında söyledikleri doğru.yani değermi kardeşim demokratik özerklik denilen belirsiz bi kavram için bu kadar insanın ölmesine.

      Yanıtla (0) (0)
    • Orhan Cetin15 Mart 2012 Perşembe 23:02Ilkeli yayincilik ve Ilke Haber

      Ben de sayfanizin mudavimlerindenim.Sn.Burkay`i köse yazari sifatiyla acimasizca da olsa elestirme hakkina sahipsiniz. Ancak,PKK ve yandas medyasinin kullandigi dili kullanarak" federasyon istemine göz yumulurken,demokratik özerklik isteyenler baskiya ugruyor" seklinde ici bos,demogojik bir bir argumanla "haber" yapmaya kalkisirsaniz ciddiyetinizi kaybedersiniz. Bunun böyle olmadigini iyi bilmenize ragmen...Umidederim, tarafsiz ve ilkeli yayininiza makas degistirmeden devam edersiniz.Basarilar

      Yanıtla (0) (0)
    • mehmet çelik15 Mart 2012 Perşembe 23:08vijdansıslığın dikkalası

      K.burkay kck davasıyl ailgiliyse başka diyor kck elinde silah olan bir örgüt diyor devlet bile şimdiye kadar binlerce kck adı altında insan gözaltına aldı ve binlercesini tutukladı ama bir kck lide silah yakaladığını söyleyemedi maşşalh k.burkay polisi sollamış birde silah yakalamış Allaha şükredelimki adam polis şefi değil

      Yanıtla (0) (0)
    • Tarafsiz16 Mart 2012 Cuma 00:30Burkay hakli

      Burkay'in yazisini da okudum, sizin haberinize de baktim. Bu konuda Burkay hakli.

      Yanıtla (0) (0)
    • azad16 Mart 2012 Cuma 01:01ne anlamı var

      kemal burkay'ın ne istediğinin bi önemi varmı? istediği kadar fedarasyon desin. devlet dönüp size şaka yapıyor der. yalanmı?

      Yanıtla (0) (0)
    • deniz kaya16 Mart 2012 Cuma 01:29suc sizde

      boyle tipleri ........yerine koyarsaniz sonuc bu olur, adamin taktigi bu saga sola catarak kavga cikararak populer olmaya calisiyor, bi anlamda basariyorda

      Yanıtla (0) (0)
    • felat16 Mart 2012 Cuma 02:20psikolojik sorun.

      değerli ilke haber çalışanları... tarafsız ve ilkeli haberlerinizi takip edip değer veriyorum .. burkay hakkındaki yazılarınızıda okudum gayet tarafsız ve gerçekçi davrandınız.. burkayı hiç sevmem ama sizin yorumlarınız onu öven tarzdaydı... buna rağmen o haberi suçlama olarak görmüşse BURKAYIN psikolojik olarak sürekli saldırıya uğradığını sanmasından kaynaklanıyor... ve lütfen bu zatı kürt siyasetçi olarak lanse etmeyin...

      Yanıtla (0) (0)
    • derya16 Mart 2012 Cuma 10:28tartışmaların seviyeleri

      Bazıları kendilerine malzeme bulmuş savuruyor. Hatta edep sınırlarını ....... ile tarife kalkmışlar. Çok ayıp. İlke haberin bu seviyesizliğe müsaade etmesi meselenin özünü saptırıyor. Şimdi sorulması gerekene cevap vermekten aciz olanlar meseleyi kendi kinlerini kusmaya alet etmiş. Burkay federasyon istediği halde neden yakalanmıyor? BDP demokratik cumhurriyet (türkiyenin sınırına-bayrağına-atasına kurban argümanlarıyla) siyasetiyle neden yakalanıyorlar bunun ce

      Yanıtla (0) (0)
    • Mıstefa Séwi16 Mart 2012 Cuma 10:41Kürt birliği

      Ben şahsen Kürtlerin kurtuluşunun birlikten geçtiğine inaniyorum.Herkim ki Kürt birliğini baltalar ve bireysel çıkarlarını ön plana çıkarırsa Allah'ın laneti üzerine olsun. İkinci olarak diyeceğim odur ki , tarih boyunca Kürtler hep düşmanları tarafından kandırıldı. Lütfen bu sefer bizi kandırmasınlar. Düşmanın oyununa gelmeyelim. Allah düşmanımızı düşman,d ostumuzu dost olarak tanıtırsın inşallah. Amin...

      Yanıtla (0) (0)
    • mamoste16 Mart 2012 Cuma 11:31burkay..

      arkadaşlar siz kemal burkayın neyini savunuyorsunuz.adam tam bir devlet destekli gittiğini görmyor musunuz?

      evet ilke haber çok ince bir noktayı okuyucularına aktardı.

      şu an binlerce demokratk özerklk isteyenler tutuklu.

      ama kemal burkay isteminde kimse sesini çıkaramıyor.

      1-kürtler kemal burkaydan çok soğumuş durumda.çünkü geldiğinden beri mazlumiyet rolunde devletle(çağrısı) birlikte hareket etmektedir.niçin geldiği ne yaptığı hiç belli değil.

      Yanıtla (0) (0)
    • mamoste16 Mart 2012 Cuma 11:38burkay2

      2-demokratik özerklikği dillendirenler samimidirler. halk tarafından destekleniyor. kitlesel olarak rağbet görüyor. devlet de buna karşı çıkıp alternatif bir burkay söylemi orataya atmaya çalıştı. ama halka göre de bunun bir samimiyeti yok kemal burkay da bunu fark edince sağa sola saldırmaya çalışyor.

      Yanıtla (0) (0)
    • ÖZGÜRLÜKÇÜ16 Mart 2012 Cuma 13:42güdümlü politika

      Demokratik özerkliğin ne olduğunu BDP milletvekilleri bile tv ekranlarında açıklıyamazken, Kemal Burkayın federasyon konusunda tavrını eleştirenler çaresizlikten bu yola başvurmaktalar.Bağımsız politika üretemeyip güdümlü politika yürünlerdende başka birşey beklenemez.meyve veren ağaç taşlanır.

      Yanıtla (0) (0)
    • Medya terazi16 Mart 2012 Cuma 14:48Kck

      Kck adı altında yapılmak istenen hukuksuzluk ,Birincisi tamamen Kürd siyasi hareketi olan BDP nin tasfiyesini amaçlanmaktı ikincisi ise;Burkay gibilere siyasi alan yaratmaktı bu tutmadı,Bu hukuksuzluğun tutmayışı asıl olarak Burkayi kürdlerin kurum ve kuruluşlarına saltırtan nedendir.Bakın Kckk adı altından 10 bine yakın yargılanan ve tutuklanan kürd siyasetçilerinin hiç bir tanesi bugün Kck denilen bahanenin davasında hüküm giymemiş.

      Yanıtla (0) (0)
    • Medya terazi16 Mart 2012 Cuma 14:56Kck 2

      Burkayin oynadığı siyasi röl ise;Kürd siyasi hareketi olan BDP yi destekleyen tabanını bölmek ve gittikçe BDP BÜNYESİNDE Oluşan kürdlerin yekbuyin'ini parçalamak için bakın ben demokratik özerliği beyenmiyorum Federasyonu savunuyorum argümanıyla yola çıktı yarı yolda yalnız kalınca tek çaresi kaldı oda kürd kurum ve kuruluşlarını karalamak kalmış onuda hiç geri durmadan yapmaya çalışıyor

      Yanıtla (0) (0)
Diğer Haberler
ÖNE ÇIKANLAR
Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İlke Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0532 261 34 89