• BIST 9693.46
  • Altın 2496.161
  • Dolar 32.4971
  • Euro 34.5977
  • İstanbul 14 °C
  • Diyarbakır 13 °C
  • Ankara 13 °C
  • İzmir 18 °C
  • Berlin 4 °C

Yalanın bu kadarına da pes!

Yalanın bu kadarına da pes!
Büyük tirajlı iki Yunan gazetesinin haberi: ''Erdoğan Karamanlis'le görüştü, görüşme çok soğuk bir havada gerçekleşti''

Büyük tirajlı iki Yunan gazetesinin haberine göre, Atina ziyaretini iptal etmesine rağmen Erdoğan "Karamanlis'le görüştü". Hayali görüşme "çok soğuk bir havada" gerçekleşti!

Yunan basınının bir bölümünün Türk-Yunan ilişkilerine olumsuz yaklaştığı bilinen bir gerçek.. Ancak ülkenin büyük tirajlı gazetelerinden TO VİMA ve ETHNOS, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın rahatsızlığı nedeniyle gerçekleşmeyen Atina ziyaretini gerçekleştirmiş gibi göstererek, son zamanların en büyük asparagas haberine imza attı.

Var olmayan bir görüşmeyi varmış gibi yazmakla yetinmeyen TO VİMA ve ETHNOS, Başbakan Erdoğan ve Yunan Başbakanı Kostas Karamanlis'in yaptıkları ileri sürülen ikili görüşmelerin "çok soğuk bir iklimde" gerçekleştiğini yazmaktan çekinmediler. TO Vİ- MA'nin dünkü sayısında yer alan asparagas habere göre, Erdoğan'a Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Başmüzakereci Egemen Bağış ve 5 silahlı koruması eşlik ediyordu. Aynı gazetenin "farazi" haberine göre Türk Başbakanı AB zirvesinde kaçak göçmenler için alınan ve Türkiye'yi adres gösteren karardan da memnun değildi.

"KONUŞMALAR" BİLE VAR...

Türk-Yunan ilişkilerinde Türkiye'yi her zaman kötü gösteren ETHNOS gazetesi de asparagas tuzağına düştü. ETHNOS'daki habere göre Karamanlis ile Erdoğan Atina'da "görüştüler"... ETHNOS da aynı TO VİMA gazetesi gibi iki Başbakan arasındaki geçen "konuşmaları" yayınladı. Her iki gazete de pazar ekleri cuma gününden basıldığı için "Erdoğan-Karamanlis görüşmesi" haberini "Erdoğan'ın Atina'ya geldiği ve Karamanlis ile görüştüğü" mantığıyla kaleme almıştı. Ancak Erdoğan'ın ziyaretini son anda iptal etmesi üzerine önceden masabaşında yazılan haberler yalan yanlış şekilde baskıya girdi. Böylece bu iki gazete de Türk-Yunan ilişkilerine yaklaşımlarının ne denli önyargılı ve kötü niyetli olduğunu kendi tuzaklarına kendileri düşerek kanıtlamış oldu. Durumu fark eden bir Yunan haber sitesi ise bu gafın Yunan basının tarihine bir leke olarak geçeceğine dikkati çekti.

Kaynak: Haber Kaynağı
  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış
    ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Ekşi Sözlük’e erişim engeli kaldırıldı03 Mart 2023 Cuma 10:13
  • Ekşi Sözlük'e erişim engeli getirildi22 Şubat 2023 Çarşamba 11:28
  • Şahan Gökbakar'dan 'sesi kısan' TRT Haber'e tepki11 Şubat 2023 Cumartesi 22:47
  • Sözcü TV yayın hayatına başlıyor21 Ocak 2023 Cumartesi 12:38
  • Halk TV'de üst düzey istifalar07 Ocak 2023 Cumartesi 23:01
  • RTÜK’ten kanallara ‘Kılıçdaroğlu’ cezası30 Mayıs 2022 Pazartesi 13:43
  • TV100'den Metin Özkan kararı23 Şubat 2022 Çarşamba 17:11
  • VOA’dan RTÜK kararına itiraz: Tek amacı sansür uygulamak23 Şubat 2022 Çarşamba 15:40
  • Rusya Deutsche Welle'yi yasakladı03 Şubat 2022 Perşembe 18:28
  • RTÜK’ten TELE1 ve FOX TV’ye ceza24 Ocak 2022 Pazartesi 15:21
  • ÖNE ÇIKANLAR
    Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İlke Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0532 261 34 89